חיפוש למוכרים

חזור למעלה

פיתרון מחלוקות – צעד אחר צעד

פיתרו בעיות במכירות

מיכרו בביטחון מלא. גלו כיצד להימנע מבעיות בעיסקאות ולפתור בעיות.

השאלות הנפוצות ביותר:

כיצד לפתור בעיות

אני צריך ליצור קשר עם הקונה

לחץ על הקישור Advanced בחלקו העליון של עמוד הבית של eBay, לאחר מכן לחץ על "מצא פרטי התקשרות" ומלא את ההוראות.

יש בעיה עם קונה מסוים

במידה ואתם מתקשים למכור ב-eBay, אנחנו רוצים לדעת על כך. לימדו כיצד לטפל בבעיות עם הקונים שלכם. אם לא קיבלתם תשלום עבור מוצר או אם ברצונכם לבטל את העסקה, פנו למרכז ליישוב מחלוקות, ואנו נסייע לכם לפתור את הבעיה מול הקונה.

הקונה לא שילם לי עבור המוצר

ראשית, שילחו לקונה הודעה מנומסת בדוא"ל. באם הבעיה לא נפתרה, נסו לשוחח עמו בטלפון. אם הקונה לא מגיב, תוכלו לפנות למרכז ליישוב מחלוקות, לפתוח מקרה מסוג פריט שלא שולם או להשתמש בסייען לפריטים שלא שולמו. אם הבעיה לא נפתרה, תקבלו זיכוי בסכום העמלה הסופית כאשר תסגרו את המקרה. כעת תוכלו לנסות ולפנות שנית לאותו קונה או לקונה אחר, או לרשום מחדש את הפריט.

הקונה התחרט וביטל את הצעתו (אך יש בינינו הסכמה)

במקרה שהרשומה עדיין פעילה, העניקו לקונה את האפשרות לבטל את הצעתו. אם הרשומה נסגרה תוכלו לפנות למרכז ליישוב מחלוקות ולבטל את העסקה.

אינני מסוגל לבצע את המכירה

במידה והרשומה עוד פעילה, סיימו את המכירה מוקדם. אם הרשומה נסגרה תוכלו לפנות למרכז ליישוב מחלוקות ולבטל את העסקה.