חיפוש למוכרים

חזור למעלה

יום האישה הבינלאומית / אילה בצלאלי

אילה בצלאלי מצוות תמיכת לקוחות עסקיים של eBay מסכמת את אירועי יום האישה מהזווית שלה.

 

לקראת יום האישה הבינלאומי החלטנו להזמין מגוון רחב של מוכרות ב- eBay לבוקר של פינוקים, הרצאות ופאנל שהוקדש לנשים בענף המסחר אלקטרוני. רצינו להעניק לכל מי שהגיעה יום מיוחד באמת, יום שהוא כל-כולו בשבילה, כמה שעות של יציאה מהמוכר והידוע לטובת פינוק והעשרה. החיוכים בסיום גרמו לי לחשוב שגם הצלחנו במשימה הזו.

 
מנקודת המבט שלנו, צוות היחידה העסקית, היה מדהים לצפות בחיבורים האורגניים שנוצרו במקום. כמעט כל האורחות שהזמנו הגיעו לבדן, אבל ככל שחלף היום שמנו לב שכל אחת ואחת מצאה לעצמה אשת שיחה או אפילו קבוצה קטנה המורכבת ממספר נשים שנכחו באירוע. כנראה שהפורום שכלל מגוון רחב של נשים : צעירות ומבוגרות, סוחרות ותיקות וחדשות, יצר סביבה נינוחה וסקרנית שבה כל אחת יכלה למצוא את המקום שלה. ואולי זה גם קשור לאיזה נטייה מיוחדת שלנו הנשים להקיף עצמנו בסביבה נשית תומכת ולהתחבר במהירות.

מלבד שיחות טובות והרבה פינוקים ניסינו גם להעניק ולהעביר לסוחרות ידע חשוב, ידע שהן יוכלו לעשות בו שימוש אמיתי לטובת התפתחות אישית והתפתחות של העסק שלהן.

 

אחת הנקודות שחזרה מספר פעמים במהלך האירוע היא כיצד ניתן להשיג בידול אל מול התחרות (והמתחרות) בעידן השפע שאנחנו חיים בו. באופן אישי, אני מאמינה שיש לנו הנשים יתרון יחסי ברמת תשומת הלב שאנחנו נותנות לפרטים הקטנים, ובאינטליגנציה הרגשית שלנו. כשהתחרות היא כל כך גדולה וכשלכל קונה יש שלל אפשרויות לבחור מהן, היתרון הזה יכול לשחק תפקיד חשוב.

 

אז מהן דרכי פעולה שתאפשרנה להמשיך ולהצליח בשוק תחרותי שרק הולך ומתעצם מדי שנה, ככל שמסחר באינטרנט תופס נתח גדול וגדול יותר בחיי כולנו?  בפאנל שנערך במהלך היום סיפקנו יחד עם סוחרות ותיקות שלל טיפים ועצות. הנה שניים מהם- טיפים פשוטים למינוף היתרון היחסי שלנו כסוחרות:

 

  1. תדאגו שהקונים יזכרו אתכם: צרפו לחבילה ברכה, גלויה או מכתב תודה והוסיפו אם אפשר, קופון לקניה חוזרת. אם יש לכם הרבה קונים ממדינה מסוימת, נסחו את המלל בשפת הקונים. דוגמה חיה לדרך שבה אפשר להצליח באמצעות הטיפ הזה קיבלנו בפאנל הסוחרות בו ליאת להב, סוחרת המוכרת מוצרי קוסמטיקה, סיפרה כיצד הגדילה את המכירות החוזרות מצד הקונות שלה בעשרות אחוזים על ידי הוספת פתק קטן המקנה הנחה בקנייה הבאה. היא הגדילה ועשתה ואת הפתק כתבה בשפתן של מרבית הקונות, רוסית, וזה היה אחד הגורמים להצלחה.

 

  1. מהירות, אדיבות וסבלנות: הגיבו מהר לכל שאלה או פנייה שמגיעה מהקונים, וזכרו שקנייה באינטרנט יכולה להיות מלווה בחששות אז חשוב להשתמש במסרים מרגיעים. כיום בעידן המסרים המידיים, אם בפייסבוק, אם בווטסאפ או אפילו במייל, אנשים מצפים שכל שאלה שהם מעלים, תיענה בתוך מספר שעות, שלא לומר מספר דקות. היו מודעים לרצון הזה מצד הקונים ונסו לעמוד בדרישות החדשות בעולם שבו הכל מיידי. אני מבטיחה לכם שזה יהפוך את חווית הקנייה של הקונים שלכם לטובה הרבה יותר, וזה יתבטא בכך שאותם קונים ישובו וירכשו מכם.

 

נתראה ביום האישה 2018!