חיפוש למוכרים

חזור למעלה

מוכרים יקרים,

פלטפורמת המשלוחים של eBay כמעט מוכנה ותעלה לאוויר בקרוב.
מייל יישלח למוכרים ברגע שהפלטפורמה תהיה זמינה.

רוצים לחסוך בזמן וכסף, ולייעל את תהליך השילוח שלכם?

הכירו את פלטפורמת המשלוחים, מיזם חדש של eBay ישראל. פלטפורמת המשלוחים מתממשקת לחשבון המוכר שלכם ב eBay ולמערכות של חברת השילוח, מה שמאפשר לכם להפיק תוויות שילוח מכל מחשב בלי להמתין בסניפי הדואר.

מדריך לשימוש בפלטפורמה

'סל המשלוחים' ו-'תוויות שהופקו'

כניסה לפלטפורמה

כך פלטפורמת המשלוחים מייעלת את פעילותכם

עדכון אוטומטי של מספר המעקב

מבלי הצורך להיכנס לאתר eBay ולעדכן באופן ידני

הנחות קבועות מיוחדות

כמות צבירה חודשית של הנחות

תשלום על תווית השילוח

ישירות מהמערכת

תשלום נוח דרך חשבון ה- PayPal שלכם או באמצעות כרטיס אשראי

הפקה של תווית שילוח מכל מחשב

איך ומתי שנוח לכם, בלי להמתין בסניפי הדואר

זכירת בחירה אחרונה

על פי היסטוריית המשלוחים שלכם

חיווי לדד ליין למשלוח החבילה

על פי זמן הטיפול שהגדרתם בעת העלאת הרשומה

ממשק בשפה העברית

לחוויית משתמש נוחה יותר

מעקב אחר מיקום החבילה
כולל היסטוריה

ישירות מפלטפורמת המשלוחים

תשובות לשאלות נפוצות

מהי פלטפורמת המשלוחים של eBay?

פלטפורמת המשלוחים הינה מיזם חדש של eBay ישראל באמצעותו ניתן לבחור שירות שילוח להזמנות קיימות, ולהפיק להן בקלות תוויות שילוח מכל מחשב.

מדוע כדאי לי להשתמש בפלטפורמת המשלוחים של eBay?

מוכרים שעושים שימוש קבוע בפלטפורמה נהנים מהנחות בלעדיות, בנוסף, השימוש בפלטפורמה חוסך זמן יקר בסניפי הדואר ומייעל את תהליך השילוח.

האם השימוש בפלטפורמת המשלוחים של eBay פתוח בפני כל המוכרים?

בהחלט, כל מוכר ישראלי יכול לעשות שימוש בפלטפורמה באמצעות חשבון ה-eBay שלו לאחר אישור תנאי השימוש ורישום ראשוני ופשוט לדואר ישראל. הכניסה לפלטפורמה מתבצעת דרך הכתובת isp.ebay.co.il

עבור אילו פריטים ניתן להפיק תווית שילוח במסגרת פלטפורמת המשלוחים?

ניתן להפיק תוויות רק עבור פריטים הממוקמים (Item location) בישראל ואשר נשלחים אל מחוץ לישראל. ניתן להפיק תווית שילוח לכל פריט בכפוף לחוקי דואר ישראל

מהו גודל התווית המודפסת?

בהדפסה לאורך:

גודל תווית לקוח מזדמן:
רוחב- 9.6 ס"מ
גובה –  6.7

גודל תווית לקוח שירות ליצואן:
רוחב- 17.8 ס"מ
גובה – 8.7 ס"מ

בהדפסה לרוחב:

גודל תווית לקוח מזדמן:
רוחב- 13.5 ס"מ
גובה –  9.5 ס"מ

גודל תווית לקוח שירות ליצואן:
רוחב- 12.5 ס"מ
גובה – 6 ס"מ

אילו שירותים זמינים לבחירה מלבד שירותי שילוח במסגרת פלטפורמת המשלוחים?

למוכרים שאינם מנויים לשירות לייצואן ומוכרים פריטים ששוויים מעל 2,000 ₪, מוצעת הרחבת אחריות לחבילה (לא כולל תכשיטים ומזומנים) בעת בחירת שירות השילוח המהיר – EMS. למנויי שירות ליצואן מוצעת הרחבת אחריות לדואר רשום, חבילה ו – EMS (כולל או לא כולל תכשיטים ומזומנים).

כיצד ניתן לשלם עבור השירותים השונים במסגרת פלטפורמת המשלוחים?

לראשונה ישנה אפשרות לשלם על השירותים השונים בצורה מאובטחת באמצעות חשבון ה- PayPal שלכם או באמצעות כרטיס אשראי.

האם השימוש בפלטפורמת המשלוחים של eBay כרוך בעלות?

השימוש בפלטפורמה אינו כרוך בעלויות נוספות למעט תשלום בגין שירותי השילוח וביטוח לחבילה במידה ובחרתם באפשרות זו. בדיוק כפי שהייתם משלמים אילו הייתם מפיקים תווית שילוח דרך סניפי דואר ישראל.

מהן חברות השילוח שדרכן ניתן לשלוח במסגרת פלטפורמת המשלוחים?

כרגע ניתן לבחור שירותי שילוח מחברת דואר ישראל בלבד. בימים אלו אנחנו עובדים על הכנסת חברות שילוח נוספות למערכת.

האם ניתן לשלם ולהפיק מספר תוויות שילוח בבת אחת?

בהחלט. אחד היתרונות של הפלטפורמה הינה האפשרות לעבוד במקביל על מספר הזמנות. תוכלו לשלם ולהפיק תווית שילוח עבור כל הזמנה בנפרד, או לשלם ולהפיק מספר תוויות שילוח בבת אחת.

כיצד ההזמנות שלי ב-eBay מתעדכנות בפלטפורמת המשלוחים של eBay?

הפלטפורמה מסונכרנת עם חשבון המוכר שלכם ב- eBay וכל ההזמנות שמתקבלות מעודכנות בה באופן אוטומטי. שימו לב – יעודכנו רק הזמנות עבור פריטים הממוקמים (Item location) בישראל ואשר נשלחים אל מחוץ לישראל.

כיצד ניתן לעקוב ב-My eBay אחר משלוחים שהופקה להן תווית שילוח באמצעות פלטפורמת המשלוחים?

מספר המעקב ( .Tracking no) מתעדכן אוטומטית ב- My eBay, ע"י לחיצה עליו תוכלו להתעדכן בסטטוס המשלוח.

האם ניתן לעשות שימוש בפלטפורמת המשלוחים דרך מכשיר מובייל?

כרגע אנו ממליצים להשתמש בפלטפורמת המשלוחים דרך מחשב, וזאת על מנת ליהנות מכל יכולותיה. בהמשך המערכת תותאם לשימוש מלא במובייל.

מדוע לא ניתן להדפיס תוויות שילוח ישירות מאתר eBay?

נכון להיום הדפסת תוויות שילוח ישירות מאתר eBay מתאפשרת רק עבור פריטים שנמצאים בתוך ארה"ב, ולכן היא אינה רלוונטית למרבית המוכרים בישראל.

האם במקרים בהם מתבצע פיצול חבילה הקונה מקבל על כך עדכון?

במקרה של פיצול חבילה יופיעו במערכת שני מספרי מעקב. באחריותו של המוכר לעדכן את הקונה.

איך מנויי שירות ''ליצואן'' מעבירים פריטים לדואר?

הטיפול בפריטים הנשלחים עבור מנויי שירות "ליצואן" מתבצע כרגיל באמצעות התהליכים המקובלים בשירות.

למה דואר רגיל אינו נתמך על ידי המערכת?

פלטפורמת המשלוחים תומכת רק בשירותי שילוח המספקים מספר מעקב, דואר רגיל אינו מאפשר מספר מעקב ומסיבה זו אינו נתמך.

כיצד אוכל לפנות לשירות לקוחות בנוגע לשימוש בפלטפורמה?

במידה ולא מצאתם מענה לשאלתכם במדריך למשתמש ובסרטוני ההדרכה, תוכלו למלא טופס פנייה על ידי הקלקה על כפתור "צור קשר" שנמצא בחלקה העליון של הפלטפורמה.