חיפוש למוכרים

חזור למעלה

אנו מעניקים למנויים לחנויות eBay ומוכרים בדירוג Top Rated Sellers הזדמנויות חדשות להגדיל את הניראות של הרשומות שלהם. בנוסף, מוכרים בדירוג גבוה יקבלו קרדיט חודשי של $30 עבור יצירת קמפיינים של רשומות מקודמות.

 

הסרה של מודעות צד שלישי בולטות לטובת מינוף של רשומות מקודמות
אנו מסירים פרסומות צד שלישי של מוצרים לרוחבה של פלטפורמת eBay החל מתאריך 1 במאי, 2017. אנו נחליף את הפרסומות הללו ברשומות מקודמות של eBay, זאת בנוסף למיקומים חדשים שייכנסו במהלך השנה. אנו נוקטים צעדים במטרה לספק למוכרים יותר הזדמנויות לקבל ניראות מוגברת ומהירה לפריטים שלהם, ולהקטין את התחרות מצד מפרסמים חיצוניים. פרסומות צד שלישי כאלה ואחרות ימשיכו להיות מוצגות באופן מוגבל.

 

 

 

קרדיט חדש בשווי $30 עבור רשומות מקודמות (Promoted listings)

מוכרים בדירוג Top Rated Sellers יהיו זכאים החל מתאריך 1 באפריל, 2017 לקרדיט רבעוני של $30 אותו יוכלו לנצל לטובת קידום רשומות. רשומות מקודמות יכולות לסייע לכם להגדיל את הניראות של המלאי שלכם, על ידי הצגה שלו במיקומים ייחודיים בעמודים הנצפים ביותר של eBay, כולל מיקומים בולטים בעמודי הפריטים ובתוצאות החיפוש של eBay.

 

למדו עוד על הדרך לשמר דירוג שלTop Rated Sellers, ועל הדרך לעקוב אחר סטטוס המוכר שלכם דרך ה- Seller Hub

 

הקידומים שלכם – גם במובייל

החל מהחודש הבא, אנו נציג את ההצעות הטובות ביותר שמוכרים יצרו דרך כלי ניהול הקידומים גם בתוצאות החיפוש של אפליקציית eBay.

 

 

רשימת שאלות נפוצות
  • מדוע eBay עורכת את השינויים הללו?

    בהתבסס על בקשות של מוכרים, אנו מספקים יותר הזדמנויות להגדיל את ניראות הפריטים, כמו גם לצמצם את התחרות מצד מפרסמים חיצוניים.

  • מהן רשומות מקודמות (Promoted listings)?

    רשומות מקודמות הן שירות פרסום של eBay שמציג את הפריטים שלכם בפני קונים רבים יותר, מה שמגדיל את החשיפה ואת הסבירות למכירה מוצלחת.

     

    במסגרת השירות בוחרים המוכרים את העמלה שהם מוכנים לשלם על מנת לקדם את הפריטים שלהם, ומשלמים עמלה זו רק כאשר הפריטים שלהם נמכרים.

  • מדוע כדאי לי להשתמש ברשומות מקודמות?

    מוכרים אשר עושים שימוש ברשומות מקודמות:

    • עשויים ליהנות מחשיפה מוגברת לפריטים שלהם
    • משלמים את העמלה על השירות רק כאשר הפריטים שלהם נמכרים
    • נהנים מגישה בזמן אמת לדו"חות המאפשרים מעקב אחר ההצלחה
  • האם הסרת פרסומות צד שלישי של מוצרים תקפה כל פרסומות צד שלישי לרוחבה של eBay?

    לא. אנו מסירים רק פרסומות צד שלישי למוצרים. פרסומות צד שלישי למוצרים הם לינק המקודם בכסף ומכיל תמונת מוצר, מחיר, ואת שמו של המפרסם. בהקלקה על הלינק יוצא הקונה מ- eBay. אנו משקיעים במוכרים שלנו על ידי הפיכה של המיקומים האלה זמינים למוכרים העושים שימוש ברשומות מקודמות, ומעניקים למוכרים יותר הזדמנויות להגדיל את הניראות של הפריטים שלהם.

     

    פרסומות צד שלישי מבוססות טקסט ובאנרים גרפיים ימשיכו להיות מוצגים. פרסומות מבוססות טקסט הם לינקים מקודמים המכילים כותרת, תיאור ואת שמו של המפרסם. באנר גרפי מכיל גרפיקה ותמונות קליקביליות.

  • מתי יוסרו מ- eBay פרסומות צד שלישי של מוצרים?

    החל מתאריך 1 במאי, 2017.

  • היכן אוכל למצוא מידע נוסף על רשומות מקודמות?

    כאן תוכלו למצוא מידע נוסף על רשומות מקודמות, כמו גם קריטריונים לזכאות.

  • מי זכאי לקרדיט רבעוני עבור רשומות מקודמות?

    מוכרים בדירוג גבוה ומנויים לחנות eBay מסוג Anchor זכאים לקבלת קרדיט לרשומות מקודמות.

    • מנויים לחנות eBay מסוג Anchor זכאים לקרדיט רבעוני של $25 (הטבה קיימת)
    • החל מתאריך 1 באפריל, 2017 מוכרים Top Rated Sellers (ללא קשר אם ברשותם חנות או לא) יהיו זכאים לקבלת קרדיט רבעוני של $30
    • מנויים לחנות מסוג Anchor שהם גם מוכרים בדירוג גבוה, יהיו זכאים לקבלת שני הקרדיטים, ובסך הכל קרדיט של $55 ברבעון לטובת רשומות מקודמות
  • כיצד אני יכול להתחיל להשתמש ברשומות מקודמות או בכלי ניהול הקידומים?

    היכנסו לרשומות מקודמות או לכלי ניהול הקידומים על מנת להתחיל. אם אתם עושים שימוש ב- Seller Hub, תוכלו למצוא בלשונית Marketing את שני סוגי הקידומים.

  • מתי הקרדיט עבור רשומות מקודמות יופיע בחשבונית שלי?

    לאחר שתעשו שימוש בשירות הרשומות המקודמות, אתם תראו קרדיט בחשבוניות החודשיות שלכם במשך כל הרבעון. הקרדיט יהיה בכפוף לסכום בו השתמשתם עד לסכום המקסימלי (לדוגמה, $30 עבור מוכרים בדירוג גבוה)

     

     

    אנו מעניקים קרדיט בסוף כל חודש, עד למקסימום של $30 עבור כל רבעון. לאחר מיצוי הקרדיט הרבעוני, תיגבה מכם עמלה בגין השירות בכפוף לשימוש.

     

     

    לדוגמה: אם בחודש הראשון של הרבעון הוצאתם $15 על רשומות מקודמות, ייגבה מכם סכום של $15 בחשבונית הבאה ובמקביל תקבלו קרדיט של $15. אם בחודש השני של הרבעון הוצאתם $10 על רשומות מקודמות, ייגבה מכם סכום של $10 בחשבונית הבאה ובמקביל תקבלו קרדיט של $10. אם בחודש השלישי של הרבעון הוצאתם על רשומות מקודמות $10, ייגבה מכם סכום של $10 בחשבונית הבאה ובמקביל תקבלו קרדיט של $5 (מה שנשאר מהקרדיט הרבעוני הכולל של $30)

     

  • האם לקרדיט הרבעוני שלי עבור רשומות מקודמות יש תאריך תפוגה?

    כן. קרדיט שלא השתמשתם בו יפוג בסוף הרבעון ולא יעבור לרבעון הבא.

  • האם עליי להיות בסטטוס של Top Rated Sellers לאורך כל שלושת החודשים ברבעון על מנת להיות זכאי לקרדיט עבור רשומות מקודמות?

    על מנת להיות זכאים לקרדיט הרבעוני של $30 עליכם להיות בסטטוס של Top Rated Sellers לפחות חודש אחד מתוך כלל הרבעון.

  • מהו הקרדיט הרבעוני שלי עבור רשומות מקודמות אם אני מוכר בדירוג גבוה שברשותו חנות מסוג Anchor?

    מנויים לחנות מסוג Anchor מקבלים נכון לעכשיו קרדיט רבעוני של 25% עבור רשומות מקודמות. אם אתם מוכרים שברשותם חנות Anchor ובנוסף מוכרים בדירוג גבוה, אתם זכאים לקבל את שני הקרדיטים, ובסך הכל $55 לשימוש עבור רשומות מקודמות בכל רבעון.

מדוע eBay מציגה את כלי השילוח החדשים הללו?

מוכרים ביקשו מאיתנו את היכולת לספק לקונים תמונה מדוייקת יותר של תעריפי שילוח וזמנים, ובנוסף את הגמישות לבצע התאמה אישית של ימי העבודה והזמנים שהם מקזזים עבור טיפול במשלוח באותו היום (Same-day handling).

 

מהם היתרונות שבשימוש בטבלאות החדשות לתעריפי שילוח?
טבלאות שיעורי שילוח יכולות לסייע לכם לנקוב בצורה מדוייקת יותר בתעריפי השילוח בהתבסס על מיקומם של הקונים, מה שעשוי להוביל להגדלה במכירות. טבלאות תעריפי השילוח גם יכולות לסייע לכם לצמצם את האפשרות לגביית יתר מקונים הממוקמים בקרבתכם, או אי גבייה מספקת מקונים רחוקים יותר.

במקרים רבים, תוכלו לנקוב בתעריפים נמוכים יותר בגין שילוח עבור הקונים שלכם על ידי שימוש בטבלאות החדשות לתעריפי שילוח.

 

מהם היתרונות שבשימוש בכלי לוח ימי העבודה?

כלי לוח ימי העבודה החדש מעניק לכם את האפשרות לקבוע את הימים בשבוע בהם אתם עובדים ואת הזמנים שאתם מקזזים (Cut-off time­) עבור טיפול במשלוח עוד באותו היום. כך אתם יכולים להתאים את ההתחייבויות שלכם לקונים בכל הקשור לשילוח על פי המודל העסקי שלכם, כוח האדם ואפילו ווליום ההזמנות. כרגע, ברירת המחדל עבור כל המוכרים ב- eBay היא ימי עבודה שני-שישי, כאשר זמן ה- cut-off מוגדר לשעה 2 PM, זמן פסיפיק.

דוגמה: נכון לרגע זה, אם אתם לא עובדים בימי שישי, ביצועי המוכר שלכם עשויים להיות מושפעים מכיוון שאנחנו מחשיבים את יום שישי כיום עבודה. עם השינוי הזה, אתם תהיו אחראים לשילוח רק בימים שתגדירו כימי עבודה. זיכרו, ימים בהם אתם לא עובדים עשויים להאריך את תאריך המסירה המשוער שאנו נציג לקונים.

 

 

מה ההבדל בין טבלאות תעריפי השילוח ובין שילוח מחושב (Calculated shipping)?
טבלאות תעריפי השילוח נותנות לכם שליטה בהצגת תעריפים ספציפיים לעלויות השילוח שלכם, בעוד שהשילוח המחושב תקף לעלויות שילוח סטנדרטיות (למשל, תעריפים בחנויות או הנחות כתוצאה ממשא ומתן של eBay).
המשמעות היא שאתם יכולים לעשות שימוש בטבלאות תעריפי השילוח על מנת להציג בצורה מדוייקת יותר את עלויות השילוח בהתבסס על האיזורים בהם נמצאים הקונים שלכם.

 

האם השימוש בכלים החדשים ישפיע על ביצועיי כמוכר?

השימוש בטבלאות תעריפי השילוח לא ישפיע על ביצועיכם כמוכרים, אבל הוא יאפשר לכם להתחרות בצורה אפקטיבית יותר מכיוון שתעריפי השילוח שיוצגו לקונים יהיו מבוססים על מיקומם הספציפי.

 

כלי לוח העבודה ותכנון הזמן יאפשר לכם להגדיר בצורה מדוייקת יותר את ימי העבודה שלכם ואת זמני הקיזוז (Cut-off time­s), מה שיקל עליכם לעמוד בהבטחות שאתם נותנים לקונים בכל הקשור לזמני השילוח. כלי זה גם יסייע לכם לשפר את ביצועיכם כמוכרים, כפי שהם נמדדים בידי eBay, כל עוד תעמדו בהבטחות שלכם לקונים כפי שהצהרתם עליהן ברשומות.

 

 

האם אני מוכרח לעשות שימוש בכלים חדשים אלו?

השימוש בכלים הללו הוא אופציונלי, אך זיכרו כי הם נועדו לאפשר לכם להגדיר במדויק מתי הקונים יקבלו את הפריטים שאתם שולחים. הם גם נועדו לסייע לכם להגדיר טוב יותר את העלויות שאתם גובים בגין השילוח.

 

היכן אוכל למצוא את הכלים החדשים?

שני הכלים יופיעו מאוחר יותר הקיץ ב- Seller Hub וב- My eBay.

 

איך עליי לעשות שימוש בכלי לוח ימי העבודה באופן הטוב ביותר על מנת לעמוד בציפיות הקונים ובסטנדרטים למוכרים?
השתמשו בכלי לוח ימי העבודה על מנת לשקף את הדרך והזמנים בהם אתם מפעילים את העסק שלכם וכך תתאימו את ציפיות הקונים לזמן הטיפול שלכם במשלוחים וזמני מסירתם. תוכלו להתאים את ימי העבודה ואת זמני הקיזוז (Cut-off times­)על ידי לקיחה בחשבון של פרמטרים כגון כוח אדם, כמות הזמנות ועוד.

 

איך eBay ממליצה לעשות שימוש בטבלאות תעריפי השילוח במקרים של טבלאות מרובות?

באפשרותכם ליצור טבלאות תעריפי שילוח מרובות המחקות טבלאות תעריפי שילוח של ספקי לוגיסטיקה קיימים וכך להציע את הצעות המשלוח התחרותיות ביותר, בהתבסס על מיקומו של הקונה באיזורים השונים של ארה"ב. הכלי הזה מעניק לכם שליטה על עד 20 טבלאות תעריפי שילוח ובהן שורה של ספקי שילוח וכן שורה של איזורי שילוח.

 

כיצד טבלאות תעריפי השילוח יכולות לסייע לי במידה ואני מציע משלוחים חינם?

באפשרותכם להשתמש בכלי כדי לקבוע עלויות שילוח על פי מיקומו של הקונה ולהציע שירות משלוחים נוסף,מהיר יותר, כגון משלוח מהיום למחר, אשר חלק מהקונים מעדיפים. השיטה המומלצת היא תמיד להציע לקונים יותר מאפשרות שילוח אחת. למשל: אחת מהירה, ואחת בחינם.

 

מה עליי לעשות לקראת השקת הכלים החדשים?

זמן טיפול (Handling time) וזמן משלוח הם פקטורים חשובים הנלקחים בחשבון בידי הקונים בעת ביצוע רכישה. מועד המסירה הצפוי הוא לעיתים שיקול מרכזי ולכן חשוב להציע אופציית שילוח המאפשרת אספקה מהירה יותר.

אנו ממליצים לכם להציע משלוח באותו היום או בתוך יממה. חשוב גם להציע מספר אפשרויות שילוח, במיוחד שילוח מהיר. אל תשכחו לעדכן את כל הרשומות מסוג "טובות עד ביטול" (Good `Till cancelled) על פי השיטות המומלצות לעיל.