חיפוש למוכרים

חזור למעלה

מוכרים: אפשרויות חדשות ל- Replacements ו- Exchange זמינות כעת עבור כל המוכרים

בעדכון סתיו 2016 שפורסם באוגוסט האחרון סיפרנו לכם שיכולות חדשות הקשורות לניהול החזרות נמצאות באופק. אנחנו שמחים לעדכן שכעת אפשרויות אלו זמינות עבור כל המוכרים.

החל מהשבוע תוכלו:

  • להציע לקונים את האפשרות ל- replacement  או exchange (הסבר על המושגים מטה) במקום החזר כספי מלא, וזאת דרך מדיניות ההחזרות ברשומה, או מאוחר יותר כאשר קונה מבקש להחזיר פריט
  • לזרז ולאשר באופן אוטומטי בקשות ל- replacement (וזאת בנוסף לאישור אוטומטי של בקשות להחזרת פריט ובקשות להחזר כספי מלא) על ידי התאמה אישית של הגדרות ההחזרות (Return prefernces) שנמצאות ב- My eBay  וב- Seller Hub

על ידי כך שאתם מציעים Replacements  ו- exchanges אתם משפרים את החוויה שלאחר הרכישה עבורכם ועבור הקונים. בנוסף אתם מצמצמים את הצורך בתקשורת מתמשכת דרך הודעות, מטפלים בבקשות מהקונים במהירות רבה יותר, ומעודדים נאמנות אצל הקונים. למידע נוסף על האפשרויות החדשות, הקליקו.

====
לנוחיותכם, הסבר על האפשרויות השונות:

Replacement: קונה מחזיר פריט שרכש, ואתם מחליפים לו אותו בפריט זהה. לדוגמה, הקונה שלכם מחזיר זוג נעליים שרכש ומקבל במקום זוג נעליים זהה.

Exchange: קונה מחזיר פריט שרכש, ואתם מחליפים לו אותו בפריט שונה במחיר דומה. לדוגמה, הקונה שלכם מחזיר זוג נעליים שרכש ומקבל במקום חולצה (או כל מוצר אחר שאתם מוכרים והוא בעל ערך שווה).