חיפוש למוכרים

חזור למעלה

 מגבלות מכירה

1. מגבלות בחשבון

מגבלות בחשבון מאפשרות לנו לבדוק את הפעילות בחשבון ולקבל אישור על מידע מסוים מהמוכר. מגבלות אלה משתנות לפי מוכר ועשויות לעלות על סמך פעילות המכירות הכוללת שלכם. מגבלות בחשבון לא חלות על הקטגוריות הבאות ועל התבניות הבאות של רשומות:

  • כלי רכב ממונעים (פרט לחלקים ואביזרים)
  • נדל"ן

כיצד מגבלות כלליות בחשבון פועלות?

מגבלה על פריטים שנמכרו, נפח ברוטו של סחורה ופריטים פעילים למכירה. אם פריט נמכר, ספירתו נכללת במגבלה, אך אם רשומה מסתיימת ללא פריטים שנמכרו, ספירתה אינה נכללת במגבלה.

 

ייתכן שתוכלו לבקש מגבלה גבוהה יותר בחשבון על ידי אישור המידע שלכם, קישור חשבונכם החדש לחשבון קיים או פנייה אלינו. כאשר אתם מגיעים למגבלת המכירה, תינתן לכם האפשרות לבקש הגדלת המגבלה. ייתכן גם שנעריך את פעילות המכירה שלכם על בסיס חודשי ונעניק לכם מגבלה חדשה בחשבון אם תהיו זכאים לה.

 

חשוב:  אם אתם חורגים מהמגבלה שלכם, עליכם להפחית את מספר הרשומות הפעילות שיש לכם ב-eBay כדי שהמספר ישוב להיות במסגרת המגבלה שלכם.  העלאה של רשומה שתגרום לכם לעבור את המגבלה הנוכחית שלכם עשויה להסתיים באופן אוטומטי.

 

למידע נוסף תוכלו גם לעיין בסטנדרטים של ביצועי מוכר. סטנדרטים אלה מספקים למוכרים הזדמנות לבחון את שיטות העבודה שלהם במכירה כדי להתמקד בשיפור הביצועים.

כיצד לברר מהן המגבלות שלכם?

כך תוכלו לצפות ברוב מגבלות החשבון שלכם ב'שלי eBay':

  1. לחצו על 'שלי eBay' בחלק העליון של מרבית דפי eBay
  2. היכנסו לחשבונכם
  3. בחרו באפשרות 'כל המכירות' בתחום המכירה שבצידו השמאלי של הדף

התחום 'מגבלות מכירה חודשיות' מראה את פעילות המכירות הנוכחית שלכם ביחס למגבלות החודשיות שלכם. התרעה באדום תופיע ברגע שתגיעו למגבלה, וכך תדעו שלא תוכלו למכור פריטים נוספים בחודש הנוכחי. תמיד תהיה לכם האפשרות לבקש מגבלות מכירה גבוהות יותר. מגבלות המוחלות על חשבון עקב אי-עמידה בסטנדרטים המינימליים של ביצועים יופיעו גם בלוח הניהול למוכר. מודול זה מופיע אך ורק אם חשבונכם 'מתחת לסטנדרט' (Below standard). את המגבלות שלכם בקטגוריה ובפריט תראו כאשר תרשמו פריט באמצעות הטופס 'מכור את הפריט שלך'.

2. מגבלות בקטגוריה

כיצד מגבלות בקטגוריות מסוימות פועלות

בקטגוריות מסוימות, עבור מוכרים מסוימים, אנחנו מגבילים את מספר הפריטים שניתן לרשום בחודש. מגבלות אלה עלולות לחול בחשבונכם אם:

  • רשמתם את חשבונכם לפני פחות מ-90 יום
  • לא מכרתם פריטים מרובים בעבר בקטגוריה זו
  • לא מכרתם בקטגוריה זו במשך יותר משנה
  • נפתחו לכם מקרים תחת מדיניות eBay money back guarantee עבור יותר מ-3% מסך כל העסקאות שלכם בשנה הקודמת

עליכם לקבוע היסטוריית מכירות חיובית בקטגוריה שבה אתם רושמים מוצר ולהראות שתוכלו למלא את הצרכים של לקוחותיכם לפני שתהיו רשאים לרשום כמויות גדולות יותר. כמו כן, ייתכן שיהיה עליכם לאשר את המידע האישי שלכם. כמתחילים, מכירה בכמויות קטנות גם מעניקה לכם הזדמנות ללמוד להכיר את eBay ולוודא שאתם נשמעים למדיניות שיטות המכירה שלנו.

איך מסירים מגבלות מכירה בקטגוריות ספציפיות:

  1. לאחר שתהיו מוכרים במשך יותר מ-90 יום
  2. תאשרו את המידע האישי שלכם
  3. תמכרו פריטים מרובים
  4. תוכיחו שביכולתכם לספק שירות לקוחות מעולה
  5. תוכיחו שאתם נשמעים לכללים ולמדיניות שלנו

ייתכן שמגבלות אחרות עדיין תחולנה. מכיוון שמגבלות אלה בקטגוריה ספציפית תוסרנה באופן אוטומטי, אין צורך לנקוט כל פעולה אחרת. לאחר שתגיעו למגבלת המכירה של פריט עם מגבלות, תקבלו הודעה המסבירה שעליכם להמתין חודש כדי לרשום פריט זה. למידע נוסף על מגבלות מספר הפריטים שתוכלו לרשום בקטגוריות מסוימות ראו קטגוריות עם מגבלות.

 

חשוב: אל תנסו לעקוף את המגבלות, לדוגמה על ידי רישום הפריטים בקטגוריה אחרת. רישום פריטים בקטגוריה לא נכונה מהווה הפרה של מדיניות המניפולציה של חיפוש ועיון שלנו. ודאו שהרשומות שלכם תואמות להנחיות אלה. אם לא, ייתכן שהן תוסרנה ותאלצו להתמודד עם מגוון פעולות אחרות, לרבות מגבלות על זכויות הקנייה והכירה שלהם והשעיית חשבונכם.

3. מגבלות בפריט

כדי להעניק חוויית קנייה ומכירה בטוחה יותר ב-eBay, ייתכן ופריטים מסוימים יהיו כפופים למגבלות נוספות. לדוגמה, איננו מתירים רשומות של פריטים מזויפים, חיקויים, שכפולים או עותקים לא מורשים. פריטים כאלה עלולים להפר זכויות יוצרים או סימן מסחרי של מישהו אחר והם מזיקים למוכרים חוקיים, לקונים ול-eBay.

 

חלק ממגבלות אלה יוסרו לאחר שתייצרו היסטוריית מכירות טובה, אך מגבלות מסוגים אחרים תישארנה תמיד במקומן. מוכרים שיש להם דירוגי מוכר מפורטים טובים ובטוחים באותנטיות ובמקור הפריטים שלהם עשויים להיות זכאים להעלאה של מגבלת המכירה

 

הערה: מגבלות אלה הן מבוססות פריט, בניגוד למגבלות בחשבון או מגבלות בקטגוריה

4. העלאת המגבלות

כאשר אתם רושמים פריט, ייתכן שתקבלו התרעה שהגעתם לאחת ממגבלות החשבון החודשיות שלכם או שאתם קרובים אליה. אם אינכם יכולים לחכות עד לחודש הבא כדי להמשיך ברישום, תוכלו ללחוץ על הקישור בהודעה כדי לבקש מגבלות מכירה גבוהות יותר. מוכרים מסוימים עשויים למצוא קישור זה גם באיזור 'כל המכירות' ב- My eBay בתחום מגבלות מכירה חודשיות.

 

מעת לעת אנחנו מבקשים מחברים לאמת את פרטי ההתקשרות והשיטות העסקיות לפני שהם רשאים לרשום פריטים נוספים באתר שלנו. כמו כן, אנחנו לעיתים מבקשים מחברים לאשר מידע מסוים. ייתכן שנשלח לכם דואר אלקטרוני עם הנחיות נוספות. תוכלו למצוא את הודעת הדואר האלקטרוני ב'הודעות' ב'שלי eBay'. לאחר שנאמת את המידע שלכם, נבדוק את חשבונכם על מנת לבחון האם נוכל לאפשר לכם לרשום פריטים נוספים.

 

אם יש לכם היסטוריה של מכירת פריטים אותנטיים

 

מוכרים שהיו מוכרים במשך 90 יום לפחות עם דירוגי מוכר מפורטים טובים ושהם בטוחים באותנטיות ובמקור של הפריטים שלהם עשויים להיות זכאים להעלאת מגבלות המכירה שלהם. כאשר נקבע אם לשנות את מגבלות המכירה נשקול את הגורמים הבאים:

  • משוב חיובי מקונים
  • אין מחלוקות פתוחות תחת מדיניות  ebay money back guarantee
  • היסטוריית מכירה (3 חודשים לפחות) ופעילות כמוכר באתר
  • היעדר משוב המטיל ספק באותנטיות של פריטים
  • אימות PayPal
  • היסטוריה של פעילות הכפופה למדיניות של eBay
  • התנהלות כללית תקינה של החשבון

אם החשבון שלכם עומד בכל התנאים לעיל, צרו איתנו קשר ונשמח לבדוק את חשבונכם.

 

אם אינכם מתאימים להעלאת מגבלות אלה בשלב זה, אנא בידקו שוב בעוד 30 יום. ייתכן שאז תוכלו לרשום פריטים נוספים בקטגוריה זו או מסוג זה. מגבלות מכירה אלה חלות אך ורק על קטגוריות מסוימות או סוגים מסוימים של פריטים, כך שבדרך כלל תוכלו להמשיך ברישום של פריטים מסוגים אחרים כל עוד גם הם מתאימים למדיניות שלנו.

 

לימדו עוד על הכללים שלנו למוכרים. תוכלו גם ללמוד עוד על המדיניות שלנו בנוגע לשכפולים, זיופים ועותקים לא מורשים.